نینی مامان و باباش

ماه ششم بارداري

1391/7/22 15:24
نویسنده : مامان و بابا
7,764 بازدید
اشتراک گذاری

ماه ششم بارداری

 

عزیز دلم بالاخره ما هم جنسیت نینی شیطونمونو فهمیدیم.هورااااااااا. تو گل پسری.

 مامانم درست قبل از اینکه برم توی اتاق سونو زنگ زد و گفت نظرش عوض شده وفکرمیکنه

 شما پسری.منم گفتم دیگه قبول نیست و وقتت تموم شده.ولی خب هنوز چیزی نمیدونستیم.خنده

 دکترم این ماه شدیدا بهم تاکیدکرد که دیگه روی پشتم نبایدبخوابم ومنم دیگه دارم رعایت میکنم.

 خداروشکر خداهم هوامو داشته.کلا دیگه شب تا صبح پا میشم و میشینم و به پهلوی دیگه میرم.

 عزیزم از اواسط این ماه تکونات محکم تر شدن و لگد هات بالای نافم هم میاد. تا قبل اش فقط

 زیرنافم بودی ولی حالا ماشاله بزرگ شدی و جای بیشتری لازم داری ماشاله.

 تا آخر ٦ ماهگی کلا ٥.٥ کیلو اضافه کردم. شما هم قانونا باید نزدیک به ٩٠٠ گرم باشی

 و قدت هم ٣٥.٥ سانتی متر باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)